19. května 2013

My milkshake brings all the boys to the yard

Tip na jednoduchý, výživný a superchutný koktejl. Ideální letní snídaně. Pro zimní variantu vyměňte rozmačkané ovoce za nadrcené čokoládové boby.
Pro 2 osoby. Původní recept z GreenKitchenStories.


Ingredience:
250 ml rostlinného mléka (např. ovesné, mandlové, sojové, konopné... Pozor, nic z vemene fungovat nebude!)
4 lžíce arašídového másla (ideálně homemade, prostě dlouho mixujte arašídy)
1 větší banán, nakrájený na kousky a zmražený (v nouzi můžete použít čerstvý banán a pár kostek ledu, ale mražený banán = lepší a hustší koktejl)
cca 10 jahod
trocha citronové nebo limetkové šťávy
hrst mandlí nakrájených na plátky

Postup:
Jahody rozdělte do dvou sklenic, přidejte trochu citronové nebo limetkové šťávy a rozmačkejte vidličkou. V mixéru nebo tyčovým mixérem rozmixujte mléko, banán a arašídové máslo. Vlijte do sklenic a posypte mandlemi. Podávejte ihned.

Pin It Now!

9 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Ahoj, můžu se prosím zeptat, jaký druh arašídů (jakou značku) používáš k výrobě arašídového másla? Já jsem jich vyzkoušela už několik a nikdy to nebylo ono. Děkuju :)

Pupa řekl(a)...

Ahoj,

použila jsem vážené z obchodu Diana. Jinak s arašídovým máslem moc zkušeností nemám, ale jestli máš na mysli, že chutná jinak než kupované, tak je to možná spíš dalšími ingrediencemi, než původem arašídů

Jolca řekl(a)...

Ahoj, to vypada skvele, urcite vyzkousim. Jen jsem jeste chtela podotknout, ze ta Pin It ikona pod clankem nefunguje, aspon teda mne ne.

Pupa řekl(a)...

Jolca: děkuju za upozornění! kouknu na to

lsza řekl(a)...

To vypadá naprosto božsky!

Unknown řekl(a)...

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, zda náhodou nemáte zkušenost s přístrojem na výrobu sojového mléka (aktuálně je u nás na trhu toto: http://www.soyabella.cz/
bydlím v menším městě, kde se dá sojové mléko (tekuté) sehnat pouze v 1 obchodě a stojí před 50 Kč. Takže si ho zas tak moc často nedopřávám a chtěla bych určitě více. ale přístroj je celkem drahý, nicméně zvažuju ho.díky moc za názor.

Juicy Lussy řekl(a)...

Skvělý recept! Škoda jen, že domácí výroba oříškového másla u mě nikdy nedopadla - dělala jsem arašídové i mandlové a obě skončily stejným fiaskem - mastné a nepoživatelné! :D Víte někdo, co s tím? :)

Včera jsem zkoušela udělat makové mléko a jen tak z hecu jsem do něj hodila několik hlaviček hřebíčku a dvě celé skořice. Dneska ráno šlo do (obdobného) koktejlu - mražený banán + jablko + mléko - výborné! Vřele doporučuji! :)

Pupa řekl(a)...

Katerina: zkušenost bohužel nemám :( ale ořechové nebo ovesné mléko (nebo kombinaci!) si můžete udělat doma i bez přístroje :)

Juicy: makové mléko zní skvěle, natožpak s tím kořením! už se na něj nějakou dobu chystám. A s tím ořechovým máslem... já prostě rozmixuju ořechy, dokud nepustí tuk a je to. Je to samozřejmě trochu mastné, ale nijak přehnaně, že by se to nedalo jíst to rozhodně ne

Katy řekl(a)...

Páni, ten vypadá skvěle! Úplně se mi sbíhají chutě!! Píšu si recept a o víkendu jdu tvořit :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...