5. května 2008

Pohanka Se Zeleninou

Prekvapeni, pohanka muze chutnat skvele! ;)
Na cca 3 porce:

Ingredience:
3 cibule nakrajene na prouzky
1 lilek
1 cuketa
1 vetsi mrkev
2 strouzky cesneku
1 cervena paprika (a/nebo jina :)
1 porek (a/nebo jarni cibulka)
petrzelka
asi 3/4 hrnku pohanky
1-2 lzicky cervene papriky
sul a pepr

Postup:
Na oleji nechame zesklovatet cibulku, pridame cesnek (rozdrceny nebo nakrajeny na male kousky), potom 1 vrchovatou lzicku cervene papriky a promichame. Dale pridame nahrubo nastrouhanou mrkev, na kosticky nakrajeny lilek a papriku/y (proste ty tvrdsi veci). Podlijeme trochou vody a pod poklickou dusime asi ctvrt hodiny (temer do mekka). Pote pridame na kostky nakrajenou cuketu, na kolecka nakrajeny porek ci cibulku a dusime jeste asi 5-7 minut.
Mezitim si pripravime pohanku. Dame varit dostatek osolene vody (popr. zeleninovy vyvar), kdyz zacne bublat pridame pohanku a minutu varime. Sundame z plotny, hrnec zabalime do uterky a nechame 20 minut stat. Potom zcedime, promichame se zeleninou a je to.




Pin It Now!

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Toto jidlo me totalne dostalo :-) rychly nenarocny a hlavne dobry . Diky moc

Natalia řekl(a)...

Pohanka mi velmi "nevonia", ale recept vyzeral lakavo, tak som vyskusala. Zistila som, ze pohanka mi stale nevonia, ale ta dusena zelenina je uuuplne fantasticka. Budem ju pripravovat aj bez pohanky :) Nieco sme na obed zjedli a z toho, co ostalo, som na druhy den urobila placky s mnozstvom cesnaku...takze vdaka za inspiraciu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...